مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 10:352021-08-30سياسي

سربازان مازندران برای اشتغال مهارت های تخصصی می بینند


سربازان وظیفه برای ایجاد اشتغال پایدار، مهارت های تخصصی و آموزش می بینند.

- ، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از کلاس های آموزشی دوره های مهارت آموزی سربازان سپاه استان که با هدف ایجاد توانمندی ها، مهارت های کارآفرینی و اشتغالزایی کارآمد و پایدار به صورت عملی و با بهره گیری از اساتید مجرب و توانمند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مجتمع باقرالعلوم این نهاد در حال برگزاری است، افزود: سربازان وظیفه برای ایجاد اشتغال پایدار، مهارت های تخصصی آموزش می بینند.

وی با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کسب مهارت سربازان، گفت: یکی از کارهای ارزشمند سپاه کربلا برنامه ریزی کسب مهارت و برگزاری دوره های آموزش برای سربازان است.

فرمانده سپاه کربلا افزود: سربازان وظیفه در مجموعه کلاس هایی با 45 رشته تخصصی برای کسب مهارت لازم در حوزه های فنی مهندسی سپاه و هم یادگیری حرفه برای آینده و خود، شرکت می کنند و سربازان وظیفه برای ایجاد اشتغال پایدار، مهارت های تخصصی آموزش می بینند.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه مجموع 6 اداره کل در مهارت آموزی سربازان و برگزاری کلاس های آموزشی نقش دارند، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا برای سرمایه های اجتماعی نظام فضای کسب و کاری را فراهم کنیم که پس از اوقات فراغت از دوران سربازی با بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان مازندران برای اشتغال مهارت های تخصصی می بینند

سربازان مازندران برای اشتغال مهارت های تخصصی می بینند