مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 10:252021-08-30حوادث

حوادث جاده ای در صدر عملیات های امدادی بوشهر


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر از رخداد 33حادثه در مردادماه جاری خبر داد که قسمت عمده آن شامل سوانح جاده ای بوده است.

- ایسنا/بوشهر معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر از رخداد 33حادثه در مردادماه جاری خبر داد که قسمت عمده آن شامل سوانح جاده ای بوده است.

علی یوسفی نیا با اشاره به رخ دادن 33حادثه در مرداد، گفت: حوادث جاده ای با 12 مورد بیشترین سهم را در حوادث داشته اند که این موضوع نشان می دهد رانندگان باید به اصول رانندگی، هشدارها و علایم در مسیر بیشتر توجه کنند.

وی ادامه داد: 8 مورد امدادرسانی نیز به خدمات حضوری، 5 مورد شهری، 4 مورد عملیات کوهستان و بقیه نیز به زلزله و ریزش آوار و عملیات دریایی اختصاص داشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: در ماه گذشته 46 فرد سانحه دیده با همکاری عوامل امدادی هلال احمر نجات یافتند که 3 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و 13 نفر هم برای تکمیل مراحل پزشکی به مراکز درمانی اعزام شدند.

یوسفی نیا عنوان کرد: 135 نیروی داوطلب حوزه امداد و نجات این جمعیت در قالب 39 گروه عملیاتی با به کارگیری تجهیزات لازم در ماموریت های یاد شده فعالیت داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر بوشهر، وی با اشاره به اینکه شهرستان های دیلم، تنگستان و بوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث جاده ای در صدر عملیات های امدادی بوشهر

حوادث جاده ای در صدر عملیات های امدادی بوشهر