مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 08:502021-08-30اقتصادي

تفاهم نامه همکاری ستاد دیه و صندوق بازنشستگی امضا شد


با هدف پیشگیری و آزادی جمع 191 نفری بازنشستگانی که هم اکنون در بند زندان ها حضور دارند، تفاهم نامه همکاری ستاد دیه کشور و صندوق بازنشستگی به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این سند همکاری که تسهیلات مالی آن از طریق جزیی از سهمیه ابلاغ شده صندوق بازنشستگی کشوری به بانک صادرات و اداره کل اعتبارات، تأمین خواهد شد تعداد 190 مرد و 1 خانم محبوس مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

اسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور در امضای این تفاهم نامه گفت: ستاد دیه به رغم ماهیت مردمی خود اقدامات سازمان یافته ای را مدیریت کرده است.

برای نمونه در بحث اصلاح قانون این نهاد حمایتی طی یک تلاش 18 ساله در نهایت قانون بیمه اجباری شخص ثالث را اصلاح و در نهایت اردیبهشت سال 1395 به طور دائمی با هدف کاهش حداکثری ورودی رانندگان بدهکار دیه به زندان به تصویب رساند.

وی با اشاره به حمایت های مادی و معنوی رهبر انقلاب و همچنین سران سه قوا در طول ادوار خدمتی افزود: ستاد دیه به منظور خدمت رسانی آسان و سریع خود هم اکنون در هر استان هیأت امنایی دارد که در جمع اعضای این هیأت مقامات عالی قضایی استانی و همچنین چهره های سرشناس در امور زندانبانی و بازرگانی هستند.

رییس این هیأت امنا این نمایندگی ها در غالب استان ها رؤسای کل دادگستری استان هستند که در کنار دادستان ها مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری ستاد دیه و صندوق بازنشستگی امضا شد

تفاهم نامه همکاری ستاد دیه و صندوق بازنشستگی امضا شد