مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:402021-08-30اقتصادي

افزایش 2 برابری ظرفیت تولید مرغ در آذربایجان شرقی تا پایان سال


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با صدور مجوزهای جدید احداث مرغداری و ساماندهی مرغداری های غیرمجاز استان، ظرفیت تولید مرغ استان تا پایان سال 1400 حدود دو برابر می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با صدور مجوزهای جدید احداث مرغداری و ساماندهی مرغداری های غیرمجاز استان، ظرفیت تولید مرغ استان تا پایان سال 1400 حدود دو برابر می شود.

اکبر فتحی روز دوشنبه، 8 شهریورماه، در ویدئوکنفرانس خبری با اصحاب رسانه، در تشریح اقدامات این سازمان طی سال گذشته، اظهار کرد: بخش کشاورزی نیز مانند سایر بخش های اقتصادی کشور در دوران شیوع کرونا با مسائلی مواجه شده و در سال 99، مصرف محصولات کشاورزی به خصوص مرغ و گیاهان زینتی کاهش یافت که این امر در برنامه ریزی ها پیش بینی نشده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به کاهش مصرف مرغ، تولیدکنندگان این حوزه دچار ضرر شده و جوجه ریزی را کاهش دادند اما در راستای این امر نیز مشکلاتی در بازار مرغ ایجاد شد که سازمان جهادکشاورزی وارد عمل شده و شرکت پشتیبانی غله مکلف به خرید تولیدات مازاد و دولت نیز اقدام به اعمال راهکارهای حمایتی برای تولیدهای متضرر از کرونا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری ظرفیت تولید مرغ در آذربایجان شرقی تا پایان سال

افزایش 2 برابری ظرفیت تولید مرغ در آذربایجان شرقی تا پایان سال