مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:302021-08-30فناوري

رجیستری حذف نمی شود، فرآیندها اصلاح می شود


سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی با اشاره به تصمیم برای حذف رجیستری حضوری از مبادی ورودی، گفت: قرار نیست فرایندهای رجیستری حذف شود، - سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی با اشاره به تصمیم برای حذف رجیستری حضوری از مبادی ورودی، گفت: قرار نیست فرایندهای رجیستری حذف شود، بلکه بناست در جهت اصلاح و منطبق بر شرایط، اصلاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح رجیستری یا شناسنامه دار کردن تجهیزات سیم کارت خور به عنوان راهی برای مبارزه با قاچاق مطرح شد که از ابتدا با چالش هایی همراه بود.

یکی از این راه های دور زدن رجیستری در ابتدا، واردات چمدانی گوشی های مسافری بود؛ زیرا افرادی که به این شیوه گوشی های خود را وارد می کردند، از پرداخت 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده معاف بودند و پس از آن نیز برخی واردکنندگان غیررسمی و قاچاقچیان گوشی برای استفاده از گوشی های قاچاق، از اطلاعات مسافران واقعی استفاده می کردند.

برای مقابله با این موارد، گمرک ایران سال گذشته اعلام کرد بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستای جلوگیری از سوءاستفاده از اطلاعات مسافرین ورودی برای رجیستری گوشی تلفن همراه، اظهار و ثبت تلفن همراه مسافران، از مهرماه 1399 ، مقرر شده است که با تشکیل کارگروهی در رابطه با حذف عملیات رجیستری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجیستری حذف نمی شود، فرآیندها اصلاح می شود

رجیستری حذف نمی شود، فرآیندها اصلاح می شود