مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 07:252021-08-30پزشكي

به دلیل نبود سرم شرمنده بیماران میشویم


سوپروایزر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم کمبود سرم در روند درمان ناباروری  را یک بحران تلقی کرد و خاطر نشان کرد: با وجود رایزنی ها با ارگان های مرتبط، - ایسنا/قم سوپروایزر مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم کمبود سرم در روند درمان ناباروری  را یک بحران تلقی کرد و خاطر نشان کرد: با وجود رایزنی ها با ارگان های مرتبط، هیچ اقدامی در راستای تامین سرم صورت نگرفته و در برابر بیمارانی که نیاز به سرم دارند شرمنده می شویم.

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که هر زوج ممکن است در زندگی خود با آن مواجه شوند، ناباروری است چرا که طبق آمارها آمارها، در کشور ما میزان ناباروری رو به افزایش است و باتوجه به افزایش مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا، در سال های آینده با بحران کمبود جمعیت مواجه خواهیم بود.

زوج های ناباروری که علاوه بر مشکلات روحی و جسمی باید رنج خیلی از مسائل را در این شرایط شیوع پاندمی ویروس کرونا تحمل کنند از جمله نبودن دارو و سرم کافی برای درمان این بیماری.

طبق بند3 سیاست های کلی جمعیت به طور صریح به پوشش بیمه ای هزینه های زایمان و درمان ناباروری مردان و زنان اشاره شده؛ همچنین تبصره ماده 102 قانون پنج ساله ششم توسعه در توصیف بخشی از وظایف دولت برای پیاده سازی سیاست های کلی جمعیت به تمهیدات لازم از قبیل ارائه تسهیلات جهت افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دلیل نبود سرم شرمنده بیماران میشویم

به دلیل نبود سرم شرمنده بیماران میشویم