مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 05:202021-08-30حوادث

حوادث جاده ای در صدر عملیات های امدادی استان بوشهر است


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر از وقوع 33 حادثه در مردادماه خبر داد و گفت: قسمت عمده این حوادث مربوط به سوانح جاده ای بوده است.

- ، علی یوسفی نیا صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ماه گذشته 46 فرد سانحه دیده توسط عوامل امدادی هلال احمر نجات یافتند که سه نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و 13 نفر هم برای تکمیل مراحل پزشکی به مراکز درمانی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: 135 نیروی داوطلب حوزه امداد و نجات این جمعیت در قالب 39 تیم عملیاتی با بکارگیری تجهیزات لازم در مأموریت های یاد شده فعالیت داشته اند.

وی با بیان اینکه شهرستان دیلم، تنگستان و بوشهر در صدر وقوع حوادث بوده اند، افزود: متأسفانه حوادث جاده ای با 14 مورد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند که نیازمند دقت و توجه بیشتر رانندگان به رعایت اصول، هشدارها و علائم طی مسیر است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: همه نیروهای عملیاتی برای ارائه خدمات احتمالی به صورت شبانه روز در پایگاه ها حضور دارند وی بیان داشت: از مجموع این امدادرسانی ها، 12 مورد به حوادث جاده ای، هشت مورد به خدمات حضوری، پنج مورد شهری، چهار مورد عملیات کوهستان و بقیه نیز به زلزله و ریزش آوار و عملیات دریایی اختصاص داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث جاده ای در صدر عملیات های امدادی استان بوشهر است

حوادث جاده ای در صدر عملیات های امدادی استان بوشهر است