مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 05:052021-08-30بين الملل

فشار آمریکا در پرونده رسوایی جنسی پسر ملکه انگلیس


براساس گزارش ها، مقام های دفتر رییس جمهوری آمریکا از لندن خواسته اند تا به تبادل اسناد و مدارک در پرونده شاهزاده اندرو، پسر ملکه انگلیس که به سوءاستفاده جنسی از دختران زیر سن قانونی متهم است، - براساس گزارش ها، مقام های دفتر رییس جمهوری آمریکا از لندن خواسته اند تا به تبادل اسناد و مدارک در پرونده شاهزاده اندرو، پسر ملکه انگلیس که به سوءاستفاده جنسی از دختران زیر سن قانونی متهم است، ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش روز یکشنبه روزنامه سان، لندن و واشنگتن در مورد این پرونده و بسیاری از موارد دیگر از رابطه قانونمند مولد و کمک حقوقی متقابل برخوردار هستند.

یک مقام دولت آمریکا که همچنین فاش کرد وزارت دادگستری کشورش در سال گذشته درخواستی را به وزارت خارجه انگلیس فرستاده بود تا خواستار همکاری شاهزاده اندرو شود، گفت: ما در بسیاری از موارد فعال به طور روزانه در تماس نزدیک هستیم و همچنان به دنبال کمک در موارد جنایی هستیم، زیرا در ازای آن کمک های مشابهی ارائه می دهیم.

اندرو فرزند سوم الیزابت دوم، ملکه انگلیس پرونده های متعدد در زمینه سوءاستفاده جنسی دارد و از طرف یک خانم آمریکایی به نام ویرجینیا رابرتز جوفری هم به تشکیل باند قاچاق جنسی و تجاوز متهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار آمریکا در پرونده رسوایی جنسی پسر ملکه انگلیس

فشار آمریکا در پرونده رسوایی جنسی پسر ملکه انگلیس