مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 04:102021-08-30دانش

دانشجویان پیام نور اردبیل بورسیه می شوند


رییس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: با راه اندازی مرکز نیکوکاری دانشگاه پیام نور اردبیل، دانشجویان بی بضاعت و کم توان مالی به بورسیه این دانشگاه در می آیند.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: با راه اندازی مرکز نیکوکاری دانشگاه پیام نور اردبیل، دانشجویان بی بضاعت و کم توان مالی به بورسیه این دانشگاه در می آیند.

فداعیان 8 شهریورماه در مراسم راه اندازی مرکز نیکوکاری دانشگاه پیام نور اردبیل اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در قالب سیاست های آموزشی خود تلاش می کند تا برای همه دانشجویان در همه مناطق فرصت آموزش برابر ایجاد کند که جوانان و دارندگان دیپلم می توانند از این فرصت برای ادامه تحصیل استفاده کنند.

وی یکی از رویکردهای این دانشگاه را توسعه فعالیت های علمی و خیرخواهانه این مجموعه اعلام کرد و گفت: با همت و تلاش خیرین و نیکوکاران در اردبیل مرکز نیکوکاری پیام نور استان راه اندازی شده تا دانشجویان بی بضاعت در چهار سال تحصیل خود تحت پوشش بورسیه و پشتیبانی های مالی قرار گیرند.

رییس دانشگاه پیام نور استان اردبیل تصریح کرد: دانشجویان در رشته های مختلف با اولویت علوم قرآنی، فقه و مبانی، حقوق، فیزیک، ریاضی و زمین شناسی می توانند از مزایای بورسیه ارائه شده مرکز نیکوکاری پیام نور استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان پیام نور اردبیل بورسیه می شوند

دانشجویان پیام نور اردبیل بورسیه می شوند