مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 13:202021-08-29اقتصادي

تلف شدن صدها زنبور در بهبهان


رییس جهاد کشاورزی شهرستان بهبهان از برخورد قضایی با خاطیان استفاده از سموم غیرمجازکه موجب تلف شدن صدها زنبور در بهبهان شد، خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهبهان، اهمیت و جایگاه عسل در بین مردم و همچنین مصارف درمانی عسل باعث رونق گرفتن صنعت پرورش زنبور در بین تولیدکنندگان شده البته کیفیت عسل طبیعی ایران به دلیل اقلیم خاص و شرایط طبیعی کشورمان زبانزد خاص و عام است.

 صنعت پرورش زنبور و تولید عسل در شهرستان بهبهان با توجه به داشتن زمین های مرغوب و همچنین کشت محصولات گوناگون کشاورزی شرایط بسیار مساعدی را برای پرورش زنبور و تولید عسل فراهم کرده که این امر مورد استقبال خوبی از سوی تولیدکنندگان همراه بوده است.

عدم نظارت بر توزیع سموم کشاورزی باعث تلف شدن صدها زنبور شد     یکی ازفعالان زنبورداری در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با امید به اشتغال و کمک به چرخه تولید درکشور پا به این صنعت گذاشته اما مرتبا شاهد بروز مشکلات بسیاری در این زمینه و عدم حمایت به موقع مسوولین هستیم.

وی افزود: به علت استفاده کشاورزان از سم غیر مجاز برای کشت یونجه شاهد خسارت بسیار زیادی به زنبورداران و تلف شدن بخش عمده ای از زنبورها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن صدها زنبور در بهبهان

تلف شدن صدها زنبور در بهبهان