مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:502021-08-29سياسي

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان برگزار شد


آیین تکریم جبار باقری مدیرعامل سابق انجمن حمایت زندانیان مرکز و معارفه سید حشمت اله حیات الغیب ‏مدیرعامل جدید انجمن حمایت زندانیان مرکز ‏با حضور رییس سازمان زندان ها برگزار شد.

- به‬ گزارش‬ خبرگزاری‬ مهر، آیین تکریم جبار باقری مدیرعامل سابق انجمن حمایت زندانیان مرکز و معارفه سید حشمت اله حیات الغیب ‏مدیرعامل جدید انجمن حمایت زندانیان مرکز با حضور رییس سازمان زندان ها، اعضای هیئت مدیره و مدیر ‏کل زندانهای استان تهران در دفتر رییس سازمان زندانها برگزار شد.

‏ در این آیین حاج محمدی در رابطه با خانواده زندانیان و اهمیت توجه به آنها از نگاه عالی ترین مقام مسئول ‏در قوه قضاییه نسبت به خانواده زندانیان گفت: هر چه در زمینه رسیدگی به خانواده زندانیان عمق داده شود و ‏به یک سرکشی و کمک معیشتی اکتفا نشود و هرچه این بازدید ها و سرکشی ها و دیدن ها بیشتر شود باعث ‏ایجاد دغدغه مسئولان نیز می شود و حتماً اثرگذارتر خواهد بود.

‏ رییس سازمان زندانها تاکید کرد: اگر به واسطه این دیدن ها و بازدیدها با قول دادن به خانواده ها امیدی را ‏ایجاد کنیم و اقدام جدی پشت سر آن نباشد حتماً این بدقولی مصیبتی بر مصیبت خانواده زندانی اضافه ‏خواهد کرد و احتمالاً این خانواده در دل خود می گوید که ما که نخواسته بودیم شما بیایید و قول دهید و چرا ‏ما را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان برگزار شد