مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 08:252021-08-29اقتصادي

بهره برداری از 55 طرح عمرانی و صنعتی در فارس


همزمان با ششمین روز ار هفته دولت، از 55 طرح عمرانی و صنعتی با اعتباری بالغ بر1460میلیارد ریال در شهرک ها نواحی صنعتی فارس بهره برداری شد.

- ایسنا/فارس همزمان با ششمین روز ار هفته دولت، از 55 طرح عمرانی و صنعتی با اعتباری بالغ بر1460میلیارد ریال در شهرک ها نواحی صنعتی فارس بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس یکشنبه 7 شهریور در حاشیه بهره برداری از طرح نیروگاه برق مولد مقیاس کوچک در شهرک صنعتی بزرگ شیراز که با حضور استاندار فارس برگزارشد، گفت: در هفته دولت امسال 55طرح عمرانی و صنعتی در شهرک های صنعتی سراسر استان با اعتبار هزار و460میلیارد ریال به بهره برداری می رسند.

احد فتوحی افزود: از این تعداد 40طرح مربوط به بخش عمرانی و زیرساختی شهرک های صنعتی و 15طرح نیز مربوط به افتتاح واحدهای تولیدی و کارخانجات صنعتی است که با بهره برداری از آنها برای 220نفر اشتغال ایجاد می شود.

او، بهره برداری از دو نیروگاه گازی مولد کوچک مقیاس برق در شهرک های صنعتی بزرگ شیراز و قیروکارزین به ظرفیت جمعا 10مگاوات و یک نیروگاه برق خورشیدی به ظرفیت 500کیلووات، سه واحد بسته بندی مواد غذایی و خشکبار، یک واحد سردخانه، دو واحد تولید بتن آماده، واحد تولید تجهیزات پزشکی، زغال آماده، انواع سس غذایی، صنایع چوب، تولید سبد میوه و انواع نوشیدنی ها را از مهمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 55 طرح عمرانی و صنعتی در فارس

بهره برداری از 55 طرح عمرانی و صنعتی در فارس