مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 07:352021-08-29اقتصادي

حلقه ای دیگر به زنجیره تولید چادرملو افزوده شد


شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ارائه چندین طرح صنایع پایین دستی فولاد و اخذ مجوزهای لازم در این زمینه، حلقه ای دیگر به زنجیره تولیدات خود اضافه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی مبنی بر حمایت از تولید و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی گفت: چادرملو یکی از شرکت های موفق در عرصه اقتصادی کشور است و ما مکلف هستیم نه تنها از سرمایه های سهامداران حقیقی و حقوقی خود صیانت کنیم بلکه نهایت تلاش خود را برای به گردش درآوردن چرخ های اقتصاد کشور و رونق کسب و کارها به عمل آوریم.

ناصر تقی زاده ادامه داد: بر این اساس با درخواست مقامات و مسئولان استان بر آن شدیم گروه صنعتی ایساتیس را دوباره احیاء کنیم.

وی افزود: با این اقدام علاوه بر محقق ساختن استراتژی ایجاد ارزش در چادرملو گامی عملی در مسیر رونق اقتصادی و اشتغالزایی برداشتیم.

تقی زاده یادآور شد: در حال حاضر اجرای ده ها پروژه صنعتی و زیربنایی را به ارزش 700 هزار میلیارد ریال در دستور کار داریم و انتظار می رود با همکاری دستگاه های اجرای استان که تاکنون نیز بسیار ارزنده بوده است، این طرح ها در استان یزد به اجرا درآید.

در ادامه این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد و نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از از تلاش ها و اقدامات اثر بخش شرکت چادرملو در اقتصاد یزد و نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه ای دیگر به زنجیره تولید چادرملو افزوده شد

حلقه ای دیگر به زنجیره تولید چادرملو افزوده شد