مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 06:102021-08-29اقتصادي

حمایت از پیشران ها عامل توسعه مشاغل خانگی


به اعتقاد یک فعال حوزه مشاغل خانگی، اگرچه قوانین و مقررات موجب پیش روی توسعه این دسته بسیار سختگیرانه است، اما برای توسعه آنها در وهله نخست تسهیلات، - ایسنا/اصفهان به اعتقاد یک فعال حوزه مشاغل خانگی، اگرچه قوانین و مقررات موجب پیش روی توسعه این دسته بسیار سختگیرانه است، اما برای توسعه آنها در وهله نخست تسهیلات، حمایت از پیشران ها و همچنین آموزش بسیار اهمیت دارد.

راضیه طاهری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در حوزه مشاغل خانگی به صورت گروهی در قالب 14 نفر در حیطه خیاطی و تولید لباس کار فعالیت می کند، اظهار کرد: همواره افرادی که در حوزه مشاغل خانگی معرفی می شوند، در صورت نداشتن تخصص به آنها آموزش و یا در صورت داشتن توانایی خیاطی، به آنها کار داده می شود.

وی با تاکید بر اینکه در وهله نخست توسعه مشاغل خانگی نیازمند حمایت است، توضیح داد: به طور معمول بانوان خودسرپرست وارد عرصه فعالیت در مشاغل خانگی می شوند، بنابراین برای ادامه فعالیت از نظر مالی در مضیقه هستند که ارائه تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی بسیار مهم است.

این فعال حوزه مشاغل خانگی در اصفهان با اشاره به موفقیت اصفهان در توسعه مشاغل خانگی، معتقد است که جهاد دانشگاهی طی یک سال گذشته در توسعه این دسته از مشاغل، اتصال پیشران ها به یکدیگر و همچنین در حوزه آموزش و یا فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از پیشران ها عامل توسعه مشاغل خانگی

حمایت از پیشران ها عامل توسعه مشاغل خانگی