مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 شهریور 1400 ساعت 03:252021-08-29اقتصادي

9 طرح عمرانی و اقتصادی در خورش رستم به بهره برداری رسید


9 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 30 میلیارد تومان در بخش خورش رستم به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود یگانه امروز صبح امروز در مراسم هفته دولت که در بخش خورش رستم برگزار شد، اظهار کرد: امروز 9 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 30 میلیارد تومان در بخش خورش رستم به بهره برداری رسید.

وی افزود: این طرح ها شامل گازرسانی به روستاهای خورش رستم جنوبی، ساخت خانه محرومین، اجرای طرح های شهری شهرداری شهر هشجین، احداث و اصلاح مسیر رانشی جاده روستای برندق هشجین، طرح کنترل سیل و رسوب از طرح های عمرانی افتتاح شده است.

سرپرست فرمانداری خلخال بیان کرد: هم چنین افتتاح مرکز سورتینگ، بسته بندی و بوجاری اداره تعاون در هشجین، افتتاح پل وحدت، افتتاح فاز دوم مرغداری گوشتی ناصری در جاده سرچم هشجین، آبیاری کم فشار روستای نوده و طرح های جهاد کشاورزی از عمده طرح های قابل افتتاح در هفته دولت امسال بود.

وی با حضور در مسجد صاحب الزمان(ع) روستای برندق به همراه نماینده مردم خلخال و کوثر و مدیر عامل گاز استان اردبیل، طرح گازرسانی به این روستا را افتتاح کرد.

همچنین مسوولان شهرستان خلخال و بخش خورش رستم، پیش از شروع برنامه ها در مزار شهدای گمنام شهر هشجین حضور یافته و مزار شهدای وطن را غبارروبی و عطرافشانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 طرح عمرانی و اقتصادی در خورش رستم به بهره برداری رسید

9 طرح عمرانی و اقتصادی در خورش رستم به بهره برداری رسید