مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 17:202021-08-28سياسي

دعوت نوه کربلایی کاظم ساروقی از استعدادهای قرآنی


مدیر مؤسسه کربلایی کاظم کریمی ساروقی از برگزاری دهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) در قم خبر داد و گفت: این طرح ویژه دختران 10 الی 15 سال و پسران 8 الی 14 سال با هدف کشف و بررسی استعدادهای قرآنی نوجوانان و جوانان در قم برگزار می شود.

- ایسنا/قم مدیر مؤسسه کربلایی کاظم کریمی ساروقی از برگزاری دهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) در قم خبر داد و گفت: این طرح ویژه دختران 10 الی 15 سال و پسران 8 الی 14 سال با هدف کشف و بررسی استعدادهای قرآنی نوجوانان و جوانان در قم برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر کریمی، مدیر مؤسسه کربلایی کاظم کریمی ساروقی، در گفت وگویی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) بیان کرد: براساس آموزه های دینی ما و حدیث معروف امام علی(ع) که می فرمایند: الْعِلْمُ مِنَ الصِّغَرِ کَالنَّقْشِ فِی الْحَجَرِ ، یادگیری در کودکی مانند کند و کاری روی سنگ است[ماندگار است] لذا والدین باید نسبت به آموزش و تربیت قرآنی و دینی فرزندان اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه سرمایه های اصلی والدین، فرزندان هستند، افزود: والدین باید بدانند اگر به آموزش و حفظ قرآن فرزندانشان توجه و نگاه ویژه داشته باشند علاوه بر اینکه در این دنیا مایه سربلندی آن ها خواهند شد، در آخرت نیز از نعمت های ویژه الهی بهره م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت نوه کربلایی کاظم ساروقی از استعدادهای قرآنی

دعوت نوه کربلایی کاظم ساروقی از استعدادهای قرآنی