مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 12:502021-08-28حوادث

مهار آتش سوزی در بازار بیرجند بدون تلفات جانی


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: تلاش یک ساعته 4 تیم آتشنشانی برای اطفا حریق انبار تابلو فرش در بازار بیرجند نتیجه بخش بود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: تلاش یک ساعته 4 تیم آتشنشانی برای اطفا حریق انبار تابلو فرش در بازار بیرجند نتیجه بخش بود.

علی حسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت 12:38 دقیقه ظهر امروز (ششم شهریور) یک مورد آتش سوزی گسترده انبار کالا در بازار بیرجند، خیابان جمهوری 8.

2، (بازارچه گلشنی) به سامانه 125 مرکز فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی بیرجند اعلام شد که به سرعت آتش نشانان دو ایستگاه آتش نشانی، دو رییس ایستگاه و معاون عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان ایستگاه میدان امام(ره) در کمتر از 2 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و با مشاهده دود غلیظی که از محل آتش سوزی به آسمان متصاعد می شد و با شناسایی کانون حریق، عملیات اطفا را شروع کردند.

وی بیان کرد: محل حادثه در طبقه زیرزمین (دارای سقف و بنای قدیمی) به وسعت حدود 100 متر بود که مقادیر زیادی کالا مانند فرش، تابلو فرش و وسایل تزیینی در آن وجود داشت.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند تصریح کرد: شعله های آتش و دود زیاد درحال سرایت به دیگر مغازه ها بود که آتش نشانان از چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی در بازار بیرجند بدون تلفات جانی

مهار آتش سوزی در بازار بیرجند بدون تلفات جانی