مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 09:052021-08-28اقتصادي

افتتاح 2 طرح تولیدی صنعتی در چنارشاهیجان به مناسبت هفته دولت


همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، دو طرح صنعتی و تولیدی در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان شهرستان کوهچنار به بهره برداری رسید.

- ایسنا/فارس همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، دو طرح صنعتی و تولیدی در ناحیه صنعتی چنارشاهیجان شهرستان کوهچنار به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس شنبه 6 شهریور در این مراسم که با حضور معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارتی استاندار فارس برگزار شد، گفت: با بهره برداری از این دو واحد تعداد واحدهای فعال در این ناحیه صنعتی به چهار واحد فعال رسید.

احد فتوحی افزود: برای بهره برداری این دو واحد در مجموع 170میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و با افتتاح این واحدها زمینه اشتغال 22 نفر فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت: ناحیه صنعتی چنارشاهیجان از نواحی صنعتی جدید استان است که واگذاری اراضی آن از سال 96آغاز شده و در این مدت شاهد توسعه این شهرک هستیم.

او با بیان اینکه امروز نیز دو واحد سبد سازی با سرمایه گذاری 120میلیارد ریال و تولید بتون آماده با سرمایه گذاری 50میلیارد ریال درمدار بهره برداری قرار گرفتند، گفت: دو واحد دیگر نیز در مراحل پایانی ساخت وساز هستند و تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 طرح تولیدی صنعتی در چنارشاهیجان به مناسبت هفته دولت

افتتاح 2 طرح تولیدی صنعتی در چنارشاهیجان به مناسبت هفته دولت