مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 09:002021-08-28سياسي

فعالیت های دولت پیوست فرهنگی ـ قرآنی داشته باشد


رییس دانشکده علوم قرآنی شیراز با اشاره به فعالیت دولت جدید گفت: از دولت سیزدهم درخواست می کنم هر برنامه ای که قرار است در هر وزارتخانه ای اجرایی شود یک پیوست فرهنگی ـ قرآنی داشته باشد.

- ایسنا/فارس رییس دانشکده علوم قرآنی شیراز با اشاره به فعالیت دولت جدید گفت: از دولت سیزدهم درخواست می کنم هر برنامه ای که قرار است در هر وزارتخانه ای اجرایی شود یک پیوست فرهنگی ـ قرآنی داشته باشد.

زینب روستایی شنبه 6 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به روی کارآمدن دولت جدید گفت: یکسری نکات و انتظارات از سوی جامعه قرآنی از دولت جدید انتظار می رود که خوب است به آنها توجه شود.

او با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند مشکل اصلی مسلمانان دنیا، دوری از قرآن است، افزود: اینکه صرفاً قرآن را با صوت زیبا بخوانیم و تجوید آن را رعایت کنیم، در حقیقت این نیست که قرآن را در متن زندگی خود وارد کرده ایم بلکه آن چیزی که اصل و اساس است آن است که معارف قرآنی را وارد زندگی کنیم.

روستایی با بیان اینکه در این حوزه یکسری انتظاراتی از دولت سیزدهم می رود، گفت: از دولت جدید انتظار می رود که به این نکته اساسی که مشکل اصلی مسلمانان دوری از قرآن توجه ویژه داشته باشند یعنی بدانند که کلید همه مشکلات و راه حل آن ها را باید در توسعه فرهنگ قرآنی و دینی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های دولت پیوست فرهنگی ـ قرآنی داشته باشد

فعالیت های دولت پیوست فرهنگی ـ قرآنی داشته باشد