مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 08:102021-08-28سياسي

چهاردهمین سوگواره ی هنرهای تجسمی 72 بغض بوم برگزار می شود


مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه ی هنری آذربایجان شرقی از برگزاری چهاردهمین سوگواره ی هنرهای تجسمی 72 بغض بوم به صورت منطقه ای خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه ی هنری آذربایجان شرقی از برگزاری چهاردهمین سوگواره ی هنرهای تجسمی 72 بغض بوم به صورت منطقه ای خبر داد.

مینا نیک رزم در خصوص سوگواره ی هنر های تجسمی اظهار کرد: فراخوان چهاردهمین سوگواره ی مجازی و منطقه ای هنرهای تجسمی 72 بغض بوم در آذربایجان شرقی،غربی، زنجان و اردبیل منتشر شده است.

وی افزود: این سوگواره در دو بخش نقاشی و خوشنویسی با موضوعات جلوه های ایثار، شجاعت و غیرت یاران امام حسین (ع) در روز عاشورا در بخش نقاشی و همچنین فقرات زیارت عاشورا در بخش خوشنویسی برگزار شده که هنرمندان می توانند آثار تولیدی یک سال اخیر خود را به این سوگواره ارسال کند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه ی هنری آذربایجان شرقی با بیان اینکه تکنیک تولید آثار آزاد است، ادامه داد: ابعاد اثر حداقل 50 در 70 و حداکثر 70در 100 سانتی متر بوده و کادر مربع بلامانع است که همچنین در بخش خوشنویسی نیز رشته ی نستعلیق، شکسته نستعلیق و خطوط عربی استفاده می شود.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار برای این سوگواره تا 10 شهریورماه است، افزود: جوایز این سوگواره شامل نفر اول لوح تقدیر و مبلغ 20 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین سوگواره ی هنرهای تجسمی 72 بغض بوم برگزار می شود

چهاردهمین سوگواره ی هنرهای تجسمی 72 بغض بوم برگزار می شود