مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-28اقتصادي

کشف 68 تن سیمان احتکارشده در ری


رییس اتاق اصناف شهرستان ری از کشف و شناسایی انبار یک واحد صنفی با موجودی 68 تن سیمان توسط بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، لطف الله ستاره  رییس اتاق اصناف شهرستان ری در جمع خبرنگاران با اشاره به گشت های مستمر از واحدهای صنفی و انبارها در سطح شهرستان ری اظهار کرد: در گشت مشترک اتاق اصناف شهرستان ری از انبارها و واحدهای صنفی بازرسان این اداره موفق به شناسایی میزان قابل توجهی سیمان شدند.

وی گفت: این واحد صنفی در قسمت انبار و بدون مجوز و ثبت در سامانه انبارها اقدام به نگه داری 68 تن سیمان کرده و در این روزها که با کاهش تولید سیمان مواجه هستیم از فروش و عرضه این محصول با هدف افزایش قیمت خودداری کرده است.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه تأکید کرد: با توجه به حضور کارشناس تعزیرات و تأیید بر احتکار انبار فوق، برای این واحد پرونده تخلف تشکیل و برای بررسی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

ستاره در پایان خاطرنشان کرد: نباید سودجویی ها مانع عرضه بهتر محصول به بازار باشد تا برخی افراد به افزایش قیمت دست زده و به نوعی از قوانین و مقررات مورد نظر عدول کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 68 تن سیمان احتکارشده در ری

کشف 68 تن سیمان احتکارشده در ری