مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-28اقتصادي

پویش «در روستا می مانیم» با با بهره برداری 4 طرح هادی در شهرستان آزادشهر و رامیان


رییس بنیاد مسکن شهرستان های رامیان و آزادشهر گفت: در پویش «در روستا می مانیم» یک طرح هادی در شهرستان رامیان و چهار طرح هادی در آزادشهر به بهره برداری رسید.

- مرتضی احمدی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در هفته دولت امسال پروژه های مسکن شهرستان آزادشهر با اعتبار 31 میلیارد و 650 میلیون تومان و با بهره مندی 771 خانوار کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: تعداد 224 واحد مسکونی روستایی با اعتبار 11 میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح و عملیات اجرایی تعداد 151 واحد مسکونی با اعتبار 15 میلیارد و 100 میلیون تومان آغاز می شود.

رییس بنیاد مسکن شهرستان های آزادشهر و رامیان خاطرنشان کرد: در راستای عمران و آبادانی روستاها و تحقق پویش در روستا می مانیم و به روستا بر می گردیم چهار پروژه در قالب چهار طرح هادی روستایی با اعتبار 4 میلیارد و 100 میلیون تومان در حوزه شهرستان آزادشهر و یک پروژه در قالب طرح هادی جعفرآباد نامتلو در حوزه شهرستان رامیان با اعتبار 800 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی درباره پروژه های مسکن در حوزه شهرستان رامیان بیان کرد: پروژه های مسکن شهرستان رامیان با اعتبار 29 میلیارد و 750 میلیون تومان و بهره مندی 755 خانوار کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «در روستا می مانیم» با با بهره برداری 4 طرح هادی در شهرستان آزادشهر و رامیان

پویش «در روستا می مانیم» با با بهره برداری 4 طرح هادی در شهرستان آزادشهر و رامیان