مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-28پزشكي

یک متخصص: قارچ سیاه از عوارض درمان کروناست/ کورتون بی رویه تجویز نشود


نباید به بزرگ نمایی های فضای مجازی خیلی گوش داد؛ چراکه واکسن ستیزی ایجاد می کند و ما در این موج پنجم بیماری نیاز داریم تا واکسیناسیون را افزایش دهیم تا به سطح قابل قبولی برسد.

- نباید به بزرگ نمایی های فضای مجازی خیلی گوش داد؛ چراکه واکسن ستیزی ایجاد می کند و ما در این موج پنجم بیماری نیاز داریم تا واکسیناسیون را افزایش دهیم تا به سطح قابل قبولی برسد.

دبیر کمیته علمی کشوری کووید-19 با اشاره به بیماری قارچ سیاه و تاکید بر اینکه بیماری مذکور از عوارض درمان است، گفت: باعث این بیماری خود ما پزشکان هستیم و حالا هم می دویم تا آن را درمان کنیم در حالی که واقعیت این است که مهمترین دلیل این بیماری تجویز بسیار زیاد کورتون است.

عاطفه عابدینی در نشست آخرین وضعیت کرونا در مشهد که در کلاب هاوس برگزار شد، اظهار کرد: هرچه سریعتر به نقطه اثرگذاری واکسن در جامعه برسیم به معنای اینکه بیش از 70 درصد جمعیت واکسینه شوند، به نقطه موفقیت نزدیک تر می شویم و اگر می خواهیم در واکسیناسیون شکست نخوریم و مانند برخی کشورها موفق شویم، باید سرعت واکسیناسیون افزایش یابد و این امر در کوتاهترین زمان هم باید صورت پذیرد.

در یک روز بیش از 700 هزار دز واکسن هم توانستیم تزریق کنیم و این نشان می دهد که ما ظرفیت تزریق واکسن تا یک میلیون دز در روز هم داریم اما باید ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک متخصص: قارچ سیاه از عوارض درمان کروناست/ کورتون بی رویه تجویز نشود

یک متخصص: قارچ سیاه از عوارض درمان کروناست/ کورتون بی رویه تجویز نشود