مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 05:302021-08-28دانش

چگونه دانشجوی نمونه کشوری شویم؟


دانشجوی دکتری مهندسی شیمی دانشگاه فردوسی گفت: برای اینکه دانشجوی نمونه کشوری شوید، همه گواهی هایی که برای جشنواره دانشجویی نمونه ارائه می شود باید مورد تایید معاون فرهنگی یا پژوهشی دانشگاه باشد؛ - ایسنا/خراسان رضوی دانشجوی دکتری مهندسی شیمی دانشگاه فردوسی گفت: برای اینکه دانشجوی نمونه کشوری شوید، همه گواهی هایی که برای جشنواره دانشجویی نمونه ارائه می شود باید مورد تایید معاون فرهنگی یا پژوهشی دانشگاه باشد؛ در غیر این صورت به آن ها امتیازی داده نمی شود.

منصور فیلی زاده در وبینار انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه فردوسی در خصوص اینکه چگونه دانشجوی نمونه کشوری شویم، اظهار کرد: طبق آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه به مدارکی نیاز داریم که باید آن ها را در وب سایت جشنواره آپلود کنیم تا در مقابل این فعالیت ها امتیازاتی به فرد دانشجو داده شود.

اگر دانشجو در مقطع کارشناسی باشد، امتیاز آموزشی که در این مقطع برای دانشجو در نظر گرفته می شود حداکثر 40 امتیاز، در حوزه پژوهش حداکثر 25، فرهنگی 30 و در حوزه فناوری پنج امتیاز است که در مجموع می تواند 100 باشد.

وی اضافه کرد: این فرآیند در دکتری عمومی نیز به این صورت است و این امتیازات در دکتری تخصصی PHD آموزشی 18، پژوهش حداکثر 52، فرهنگی حداکثر 20، فناوری حداکثر 10 و در مجموع 100 امتیاز را شامل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه دانشجوی نمونه کشوری شویم؟

چگونه دانشجوی نمونه کشوری شویم؟