مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 18:052021-08-27حوادث

55 راس گوسفند در نیشابور قربانی اختلافات شخصی شدند


55 رأس گوسفند در نیشابور بر اثر آشامیدن آب آلوده تلف شدند که تا این لحظه علت این حادثه اختلافات شخصی گزارش شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شبکه دامپزشکی نیشابور گفت: 55 رأس گوسفند در نیشابور بر اثر آشامیدن آب آلوده تلف شدند که تا این لحظه علت این حادثه اختلافات شخصی گزارش شده است.

علی سلیمانی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: صبح امروز جمعه 5 مردادماه تلف شدن ناگهانی 55 راس گوسفند و یک رأس الاغ به دامپزشکی شهرستان نیشابور گزارش شد که اکیپ دامپزشکی نیشابور، نیروی انتظامی و کارشناس بیمه در محل حاضر شده و بررسی های لازم انجام و صورت جلسه شد.

رییس شبکه دامپزشکی نیشابور اظهار کرد: با توجه به اینکه گوسفندان بلافاصله بعد از نوشیدن آب به طور ناگهانی تلف شدند و گوسفندانی که از این آب مصرف نکردند برایشان مشکلی پیش نیامد به همین دلیل علت تلف شدن گوسفندان به احتمال قوی مسمومیت ناشی از آلوده بودن آب مصرفی به سم یا کود شیمیایی تشخیص داده شد.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده کلیه لاشه ها غیرقابل مصرف تشخیص داده شده و دستور دفن لاشه ها صادر شد که بلافاصله دفن شدند.

سلیمانی خاطر نشان کرد : برای بررسی های بیشترنمونه برداری از آب آبشخور و محتویات شکمبه، کبد و کلیه گوسفندان توسط کارشناس دامپزشکی انجام شده و نمونه ها به آزمایشگاه فرستاده شد و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 راس گوسفند در نیشابور قربانی اختلافات شخصی شدند

55 راس گوسفند در نیشابور قربانی اختلافات شخصی شدند