مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 17:202021-08-27سياسي

معیار برای انتخاب شهردار تبریز، «برنامه» است


رییس شورای اسلامی شهر تبریز معیار این شورا برای انتخاب شهردار را برنامه ارائه شده توسط کاندیداهای شهرداری عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز معیار این شورا برای انتخاب شهردار را برنامه ارائه شده توسط کاندیداهای شهرداری عنوان کرد.

حجت الاسلام رسول برگی اظهار کرد: حضور هشت کاندیدا در جمع گزینه های شهرداری تبریز، نشان دهنده ی دقت نظر اعضای شورا و پرهیز از تعلقات جناحی و سلیقه ای است.

وی ادامه داد: مبنای شورای اسلامی شهر در انتخاب شهردار، پاکدستی، روحیه انقلابی، سلامت نفس، نفوذناپذیری، عدم وابستگی حزبی و جناحی، تخصص، درایت، حسن سابقه، داشتن برنامه جامع و متناسب با امکانات شهر، نزدیک حقیقت و تحولگرا شود.

وی افزود: هر هشت کاندیدا، سعی کردند اعتماد اعضای شورا را جلب کنند، اما اساس این اعتماد، جناح و سلیقه نیست، بلکه معیارمان، مطالب و برنامه ای است که توسط نامزدها ارائه شده است.

برگی با بیان اینکه اعضای شورا به تغییر در نگرش و برنامه ها معتقد هستند، گفت:امیدواریم بهترین فرد را از میان این آقایان انتخاب کنیم و شهر را بهتر و عالی تر پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: طی دو روز، شاهد برنامه ها و پیشنهادهای خوبی بودیم اما نسبت به افرادی که خوش فکری نکردند و خودشان برای خودشان برنامه ای ننوشتند، منتقد هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیار برای انتخاب شهردار تبریز، «برنامه» است

معیار برای انتخاب شهردار تبریز، «برنامه» است