مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 08:102021-08-27حوادث

آتش سوزی در منطقه ارژن کوه پهن مهار شد


آتشی که صبح روز پنجشنبه 4 شهریور ماه، در منطقه حفاظت شده ارژن-پریشان کوه پهن حادث شده بود، با همکاری و تلاش نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس و دوستداران محیط زیست مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس گفت: پس از اطلاع از آتش سوزی که در ساعت 11/30 دقیقه دیروز در منطقه کوه پهن شروع شده بود، با تلاش مردم محلی و بومی منطقه، سازمان های مردم نهاد میراث زاگرس ممسنی، میراث پریشان، یاران بلوط دشمن زیاری، میراث زاگرس کوهمره سرخی، حامیان طبیعت کوه چنار  همچنین تیم واکنش سریع اداره کل و اداره حفاظت محیط زیست  کازرون و ارژن و همکاری منابع طبیعی کوه چنار مهار شد.

نصرت الله دهقان افزود: با توجه به وزش شدید باد و تراکم پوشش گیاهی منطقه، آتش به سرعت در حال پیشرفت بود اما با سرعت عمل تیم حاضردر سریع ترین زمان ممکن در ساعت 5 عصر روز گذشته عملیات مهار انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای اطمینان خاطر از اطفای کامل حریق، همکاران محیط زیست در منطقه حضور دارند تا منطقه به طور کامل رصد و پایش شود.

 وی اظهار امیدواری کرد که با مشارکت جوامع محلی و همکاری با اداره منابع طبیعی و استفاده از ظرفیت سمن ها بتوانیم گامهای موثری در حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در منطقه ارژن کوه پهن مهار شد

آتش سوزی در منطقه ارژن کوه پهن مهار شد