مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 شهریور 1400 ساعت 06:202021-08-27سياسي

شناسایی100 محله محروم در تهران


بین 70 تا 100 محله کم برخوردار داریم که البته وضعیت شان مشابه هم نیست.

این محلات از اولویت های ما هستند و همه امکاناتی که در اختیار مدیریت شهری است را برای این کار بزرگ و اساسی به کار گرفته و با تمام توان در خدمت ستاد طرح توسعه و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار هستیم.

- عضو شورای ششم شهر تهران اعلام کرد: در راستای برقراری عدالت اجتماعی تمام امکانات شهرداری تهران برای محرومیت زدایی از محلات کم برخوردار بسیج خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی عضو شورای ششم شهر تهران در هفتاد و یکمین نشست طرح توسعه و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار که در منطقه 12 و محله هرندی انجام شد، با بیان اینکه مهمترین محور ما در شورای ششم بحث عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد است، گفت: در بحث عدالت اجتماعی اولویت جدیدمان توجه به مناطق محروم و کم برخوردار شهر تهران است.

طبق برآوردی که انجام دادیم حدود 70 تا 100 محله کم برخوردار و محروم در شهر تهران وجود دارد.

او ادامه داد: علی رغم اینکه در بیرون تبلیغ می شود که شهر تهران مرکز همه برخورداری ها است و هیچ کمبود و نقصی ندارد اما واقعیت چیز دیگری می گوید.

در شورای ششم موضوعی را تحت عنوان محروم گردی آماده خواهیم کرد و بنا داریم خودمان به عنوان اعضای شورای شهر در این صد محله حضور پیدا کرده، با مردم گفت و گو کنیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی100 محله محروم در تهران

شناسایی100 محله محروم در تهران