مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 12:002021-08-26ورزشي

حضور شیمیدر قم در فصل 1399 لیگ های بسکتبال بانوان ایران


باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم از حضور تیم زنان این باشگاه در لیگ های سال 1400 بکستبال باشگاه های بانوان ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر که به مدیریت یکی از خیرین ورزش یار و چهره های موفق عرصه اقتصاد کشور از سال 1388 در بسکتبال ایران تیم داری و فعالیت می کند، در سومین سالی که نماینده استان قم در بسکتبال کشور است، در بخش بانوان نیز تیم داری خواهد کرد.

این موضوع را پس از تصمیم گیری نهایی در هیات مدیره باشگاه شیمیدر رسما توسط این باشگاه اطلاع رسانی شده و در اعلام فعالیت های ورزشی این باشگاه در فصل 1401 - 1400 بسکتبال باشگاه های کشور، علاوه بر تیم های بخش مردان، تیم های بانوان شیمیدر نیز در لیگ های باشگاهی ایران به میدان می روند.

حضور در لیگ برتر باشگاه های مردان کشور، حضور در لیگ برتر زنان باشگاه های ایران، حضور در لیگ دسته اول مردان باشگاه های کشور با حضور بسکتبالیست های بومی استان قم و حضور در لیگ دسته اول یا دوم باشگاه های کشور در بخش بانوان با بازیکنان بومی قم جزو برنامه های این باشگاه در سال 1400 است.

همچنین پس از جلسه هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر، این باشگاه رسما اعلام کرد از تیم نظامی رعد پدافند هوایی نیز برای حضور در فصل جدید رقابت های باشگاهی بسکتبال ایران با اسپانسرینگ روغن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شیمیدر قم در فصل 1399 لیگ های بسکتبال بانوان ایران

حضور شیمیدر قم در فصل 1399 لیگ های بسکتبال بانوان ایران