مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 06:152021-08-26ورزشي

پیروزی جوانان فراز بام دهدشت در رقابت های چهار جانبه هندبال


تیم جوانان فرازبام خاییز دهدشت در رقابت های چهار جانبه هندبال به پیروزی دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، رقابت هندبال چهار جانبه یادواره شهدای روستای چنگلوا امروز با حضور تیم هایی از استان های اصفهان، خوزستان و دو تیم جوانان و نوجوانان فراز بام خاییز دهدشت از امروز در سالن اختصاصی هندبال شهید باهنر دهدشت آغاز شد.

در دومین دیدار این مسابقات که بین دو تیم جوانان و نوجوانان فراز بام خاییز دهدشت برگزار شد تیم جوانان فراز بام با سر مربیگری سرگیی نیکولنکو که در چند روز گذشته هم به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان جمهوری اسلامی ایران معرفی شد موفق شدند شاگردان سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هندبال ایران مهدی آزاد منجیری را با نتیجه 23 بر 17 شکست دهند و به اولین پیروزی خود در این تورنمنت دست یابند.

در حاشیه این مسابقات مجید پارسایی اظهار داشت: باشگاه هندبال فرازبام با اقتدار در هندبال پایه مسیر خود را با حضور مربیان تراز اول هندبال ایران ادامه خواهد داد.

 مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی فرازبام خاییز دهدشت گفت: ما به دنبال دفاع از قهرمانی های خود در چهار رده پایه در سال جدید هستیم و امیدواریم روزی برسد که با بازیکنان بومی شهر دهدشت در لیگ برتر هندبال ایران حضور پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی جوانان فراز بام دهدشت در رقابت های چهار جانبه هندبال

پیروزی جوانان فراز بام دهدشت در رقابت های چهار جانبه هندبال