مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 04:052021-08-26اجتماعي

پیش بینی وزش باد شدید و گرد و خاک در خراسان جنوبی


رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: وزش باد شدید و گرد و خاک در استان پیش بینی می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: وزش باد شدید و گرد و خاک در استان پیش بینی می شود.

جواد نخعی در کفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه هواشناسی استان از اواخر روز گذشته تا روز شنبه به تناوب وزش باد شدید تا بسیار شدید همراه با خیزش گرد و خاک، آسمان غبارآلود، کاهش کیفیت هوا وکاهش دید افقی، طوفان گرد و خاک در مرز شرقی پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: مناطق تحت تاثیر این پدیده ها نهبندان، سربیشه، درمیان، حاجی آباد زیرکوه و جنوب خوسف هستند.

وی افزود: از هم استانی ها می خواهیم در خصوص جلوگیری از خسارات احتمالی در پوشش و سازه گلخانه ها، سقف های موقت و تابلوهای تبلیغاتی، دکل ها و تیرهای برق، ناوگان حمل و نقل و ترددهای جاده ای در مرز شرقی و جنوبی استان، درختان و اجسام موجود در کارگاه های ساختمانی تدابیر لازم را بیاندیشند.

نخعی یادآور شد: از دستگاه های مرتبط با مدیریت بحران می خواهیم برای مواجه شدن با هر گونه خطر احتمالی ناشی از وزش بادهای بسیار شدید، طوفان و گرد و خاک و کاهش دید افقی آمادگی لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد شدید و گرد و خاک در خراسان جنوبی

پیش بینی وزش باد شدید و گرد و خاک در خراسان جنوبی