مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 03:502021-08-26اقتصادي

بازگردان 415 هکتار اراضی تصرف شده فارس به بیت المال


فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که طی یک ماه مرداد، بیش از 415 هکتار از اراضی تصرف شده ملی به بیت المال بازگردانده شده است.

- ایسنا/فارس فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که طی یک ماه مرداد، بیش از 415 هکتار از اراضی تصرف شده ملی به بیت المال بازگردانده شده است.

سرهنگ احمدرضا نظریان گفت: در مرداد ماه 1400 بیش از 51 مورد رفع تصرف فوری انجام و مساحتی بالغ بر 415 هزار و 395 متر مربع از اراضی رفع تصرف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از راه و شهرسازی فارس، نظریان اضافه کرد: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده 3500 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد احکام اجرا شده قضایی در این خصوص یک مورد بوده و مساحت اراضی که با رای قوه قضاییه باز پس گرفته شده 300 متر مربع به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده است.

نظریان گفت: یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد کرده است.

این مقام مسئول گفت: شماره تلفن 1656 یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی برای تماس و اطلاع هم استانی ها به یگان حفاظت از تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرفات به اراضی ملی و دولتی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگردان 415 هکتار اراضی تصرف شده فارس به بیت المال

بازگردان 415 هکتار اراضی تصرف شده فارس به بیت المال