مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 16:402021-08-25سياسي

موزه علوم و فناوری مرکز نوآوری، شکوفایی و شتابدهی دانشگاه حکیم افتتاح شد


همزمان با هفته دولت 2 طرح علمی و پژوهشی موزه علوم و فناوری مرکز نوآوری، شکوفایی و شتابدهی دانشگاه حکیم سبزواری افتتاح شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: همزمان با هفته دولت 2 طرح علمی و پژوهشی موزه علوم و فناوری مرکز نوآوری، شکوفایی و شتابدهی دانشگاه حکیم سبزواری افتتاح شد.

علی اصغر مولوی عصر چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از موزه علوم و فناوری مرکز نوآوری در جمع خبرنگاران عنوان کرد: موزه علم و فناوری دانشگاه حکیم سبزواری یک مرکز تحقیقاتی بزرگ است که با همکاری بخش خصوصی این مجموعه و گنجینه اصیل اکنون در معرض دید همگان قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: این موزه به عنوان مرکز بزرگ آزمایشگاهی و تحقیقاتی در حوزه علوم انسانی و تاریخ علم است که در آن 5000 سند و اشیای تاریخی شامل 1000 نسخه خطی منحصر به فرد و اسناد مکتوب و همچنین 4000 قطعه اثر تاریخی به نمایش گذاشته شده است.

رییس دانشگاه حکیم سبزواری همچنین در حاشیه آیین بهره برداری از مرکز نوآوری، شکوفایی و شتابدهی این دانشگاه گفت: مرکز نوآوری، شکوفایی و شتابدهی دانشگاه حکیم سبزواری با اختصاص بودجه 15 میلیارد ریالی از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری افتتاح شد.

مولوی افزود: این مرکز نوآوری، شکوفایی و شتابدهی در زمینی به مساحت 400 متر مربع و در راستای تکمیل زنجیره آموزش، ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه علوم و فناوری مرکز نوآوری، شکوفایی و شتابدهی دانشگاه حکیم افتتاح شد

موزه علوم و فناوری مرکز نوآوری، شکوفایی و شتابدهی دانشگاه حکیم افتتاح شد