مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 16:352021-08-25سياسي

طرح «کوچه های حسینی» در عالیشهر برگزار می شود


تبلیغی بنیان مرصوص طرح «کوچه های حسینی با عنوان چهل شب، چهل روضه» در سطح شهر عالیشهر در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سیدعبدالجلیل حسینی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محرومیت خیلی از مؤمنین از بهره گیری از جلسات حسینی و محافل توجه و توسل به اباعبدالله الحسین، نشستی بین فعالان فرهنگی عالیشهر برگزار، و پس از هم اندیشی همه اعضاء به اتفاق به این نتیجه رسیدند که این طرح مابین دهه اول محرم و دهه آخر صفر در سطح شهر برگزار شود.

مسؤول کانون فرهنگی – تبلیغی بنیان مرصوص عالیشهر افزود: ما در دهه اول محرم و دهه آخر صفر شاهد برگزاری بیشترین فعالیت هیئات مراسم ها و محافل هستیم، اما این 40 شبی که بین این دو دهه قرار گرفته اند، عملاً می بینیم که برنامه ها و جلسه های کمی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این طرح با دعوت از مؤمنینی که تقاضای برگزاری این برنامه ها را دارند، در سطح کوچه ها و با محوریت یکی از خانواده های آن کوچه یک مجلس روضه در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه تا الان چهار شب این طرح برگزار شده، تأکید کرد: همچنان مومنین برای برگزاری این مجالس تماس می گیرند و هماهنگی می کنند که این جلسه روضه در کوچه ی آنها و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «کوچه های حسینی» در عالیشهر برگزار می شود

طرح «کوچه های حسینی» در عالیشهر برگزار می شود