مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 14:002021-08-25اقتصادي

کشف 81 دستگاه ماینر در کارگاه تولید اکسیژن شهرری


یک کارگاه غیرمجاز تولید رمز ارز با 81 ماینر که در قالب تولید اکسیژن بیماران کرونایی در شهرستان ری فعالیت داشت شناسایی و کشف شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، داود رحیمی معاون مدیرکل و رییس اداره برق شهرستان ری با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی ماینر در شهرستان ری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته 1840 ماینر تولید رمز ارز غیرمجاز در شهرستان ری کشف شد که پس از طی مراحل قانونی به پلیس امنیت اقتصادی تحویل شده است.

وی گفت: مأموران و کارشناسان اداره برق در شهرک صنعتی شمس آباد صبح امروز موفق شدند 81 دستگاه ماینر را در کارگاهی شناسایی کنند که در کنار تولید اکسیژن برای بیماران کرونایی به طور غیرمجاز اقدام به تولید ارز دیجیتال کرده بود که کلیه دستگاه ها کشف و ضبط شد.

رییس اداره برق شهرستان ری بیان کرد: در برخی منازل مسکونی نیز گاه بین 1 تا 3 مورد دستگاه استخراج رمز ارز کشف می شود.

رحیمی ادامه داد: متقاضیان تولید ارز دیجیتال پس از دریافت مجوز قانونی از اداره صمت و با تعرفه مشخص برق امکان استخراج رمز ارز را خواهند داشت که در صورت فعالیت مجاز اجازه فعالیت در پیک تابستان به این کارگاه ها داده نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در برخی موارد شناسایی کارگاه های تولید ارز دیجیتال از طریق گزارش های مردمی و برخی دیگر از طریق رصد مصرف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 81 دستگاه ماینر در کارگاه تولید اکسیژن شهرری

کشف 81 دستگاه ماینر در کارگاه تولید اکسیژن شهرری