مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 13:452021-08-25اقتصادي

8 پروژه عمرانی در زنجان به بهره برداری می رسد


هشت پروژه عمرانی راهداری استان زنجان با مجموع اعتبارات 46 میلیارد تومان طی هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.

- ، عبدالحسین علی اکبری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی هفته دولت هشت پروژه عمرانی بااعتبار 46 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای بیان و تبیین دستاوردهای نظام و دولت است و باید این مهم به مردم اطلاع رسانی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: در شهرستان خدابنده، پروژه های بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی گونای، قلیچ قلعه – پیغمبرلو-جمعه لو و همچنین فاز اول تعریض و رفع نقطه پرحادثه ورودی و خروجی قیدار، در شهرستان خرمدره روکش آسفالت آزادراه زنجان – قزوین به طول پنج کیلومتر و بااعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون تومان و در شهرستان ایجرود بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی دایدار به طول 3 کیلومتر وبا اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان آماده بهره برداری است.

علی اکبری با اشاره به پروژه نصب حفاظ بتونی بلوک مفصلی آزادراه زنجان-قزوین افزود: فاز دوم این پروژه به طول 15 کیلومتر با اعتبار 12 میلیارد تومان به اتمام رسیده است و درمجموع این پروژه در 65 کیلومتر از آزاد راه زنجان – قزوین حوزه استحفاظی شهرستانهای ابهر-خرمدره و سلطانیه اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 پروژه عمرانی در زنجان به بهره برداری می رسد

8 پروژه عمرانی در زنجان به بهره برداری می رسد