مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 11:402021-08-25ورزشي

فاضلی: در برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش به جز خوبی چیزی ندیده ام


یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس ضمن موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش گفت: در برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش به جز خوبی چیزی ندیده ام.

- یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس ضمن موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش گفت: در برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش به جز خوبی چیزی ندیده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ملک فاضلی نماینده مردم سراوان در مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز(چهارشنبه)مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: به عنوان پزشک می گویم شرط اول سلامتی، ورزش است، ورزش یعنی پیشگیری از بیماری ها و سلامتی روحی، روانی و فرهنگی.

وی گفت: چه کسی می تواند به عنوان یک وزیر در وزارت ورزش و جوانان کار کند؟ کسی که از صفر تا صد را با توان خود طی کرده و مدال طلا کسب کرده می تواند در این وزارتخانه نیز با مدیریت خوب مدال بیاورد.

فاضلی افزود: خانه ملت باید صلاح ملت، جوانان و کودکان را بیان کند، شخصی از جنس ورزش و نه از جنس سیاستمدار در وزارت ورزش و جوانان فعالیت کند اگرچه سجادی در حوزه سیاست نیز می تواند موفق شود.

نماینده سراوان در واکنش به انتقاد مخالفان سجادی در خصوص اینکه این شخص با مجتمع ایران مال قرارداد داشته است، اظهار کرد: یک کت نو پوشیدن در قالب ایران مال گناه نیست، اگر هم باشد اما جوانان از بلوچستان مال با من تماس گرفته اند و می گویند پای برهنه هستند، این شخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلی: در برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش به جز خوبی چیزی ندیده ام

فاضلی: در برنامه های وزیر پیشنهادی ورزش به جز خوبی چیزی ندیده ام