مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 11:102021-08-25ورزشي

راستینه: «سجادی» توان اداره وزارت ورزش و جوانان را ندارد


نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: «سجادی» در زمان معاونت وزارت ورزش و جوانان باعث تعلیق فدراسیون های ورزشی کشور شد از این رو توان اداره وزارت ورزش و جوانان را ندارد.

- ، احمد راستینه در جلسه علنی عصر امروز (چهارشنبه 3 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان،گفت: بسیاری از قهرمانان با بنده تماس گرفتند و گفتند که در موافقت با سجادی صحبت کنم و همچنین عده ای دیگر هم با بنده تماس گرفتند و گفتند که در مخالفت با او صحبت داشته باشم؛ بنده به دلیل قهرمانان وطنم مجبورم که در مورد سجادی به عنوان مخالف صحبت کنم.

وی ادامه داد: بنده ساعت ها برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را بررسی کردم؛ باید بگویم که برنامه های او غیرتحولی است و برنامه هایی جاری وزارت ورزش و جوانان را به مجلس ارائه داده است.

رییس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه سجادی توان اداره وزارت ورزش و جوانان را ندارد، گفت: وی سابقه معاونت وزارت ورزش و جوانان را دارد که در آن مقطع باعث تعلیق بسیاری از فدراسیون های ورزشی کشورمان شد و اگر درایت شورای عالی امنیت ملی و سعید جلیلی نبود، ما الان المپیک لندن را از دست داده بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: «سجادی» توان اداره وزارت ورزش و جوانان را ندارد

راستینه: «سجادی» توان اداره وزارت ورزش و جوانان را ندارد