مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 10:552021-08-25سياسي

300 خانواده کردستانی قربانی ترور هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: ایرانیان به ویژه مردم کردستان قربانی ترور بوده و 300 شهید ترور از این استان تقدیم انقلاب شده است.

- ، محمد ابراهیم زارعی روز چهارشنبه در همایش اسوه های صبوری، اظهار کرد: عمل ترور در هر جا و با هر هدفی محکوم است چرا که یک رفتار خشنونت آمیز و از بین برنده جان انسان هاست.

وی افزود: کشور ایران یکی از آن کشورهایی است که بیشترین شهید ترور در آن صورت گرفته است و کردستانی های مرزدار نیز قربانی ترور بوده و 300 شهید ترور تقدیم انقلاب کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، با اشاره به اینکه ترور تنها ترور جسمی و از دست دادن جان نیست، بیان کرد: این روزها در بسیاری از نقاط جهان گروه هایی روی کار آمده اند که با توهین و افترا، شخصیت افراد را ترور می کنند.

زارعی افزود: متأسفانه یک نفر را چنان با سخنان و تهمت های ناروا نابود می کنند که از شأن یک مسلمان دور است.

وی خاطرنشان کرد: هر انسانی جایگاه خاص خود را دارد طوری که در آیات قرآن کریم بارها به حفظ شأن و احترام انسان ها اشاره شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان اظهار داشت: گاهی انسان ها با حرف ها و رفتارهایشان فرد دیگر را ترور می کنند لذا باید توجه کرد که ترور در هر حالتی محکوم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 خانواده کردستانی قربانی ترور هستند

300 خانواده کردستانی قربانی ترور هستند