مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 09:002021-08-25سياسي

رحمانی فضلی هم خداحافظی کرد


وزیر کشور با صدور پیامی در آخرین روز خدمت در کسوت وزارت کشور، از همه مردم ایران، فعالان عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی و اصحاب رسانه برای بزرگواری ها، - نجابت ها، سخاوتمندی ها و حوصله داری شان سپاسگزاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام خداحافظی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که خطاب به مردم شریف و عزیز ایران، صادر شده، بدین شرح است: باسمه تعالی در واپسین روز خدمت در کسوت وزیر کشور لازم می دانم از همه مردم عزیز ایران، اصحاب شریف رسانه و فعالان عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی کشور بابت بزرگواری ها، نجابت ها، سخاوتمندی ها و حوصله داری شان سپاسگزاری نمایم و به سهم خود از نارسایی ها، مشکلات ها و تلخی هایی که طی این سالها متحمل شده اند؛ پوزش و حلالیت بطلبم.

رضایتمندی و همراهی های عموم مردم ایران فارغ از قومیت، نژاد و مذهب، افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره در بزنگاه های بزرگ و حساس تاریخی و سیاسی، متحد و یکصدا به دفاع از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور در برابر تهدیدات داخلی و خارجی پرداخته اند.

چراغ راهنمای وزارت کشور نیز در هشت سال اخیر؛ توجه مسئولانه به دغدغه مندی ها، نیازها و خواسته های عموم مردم ایران و تامین امنیت داخلی در کنار تسهیل گری در حل مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی فضلی هم خداحافظی کرد

رحمانی فضلی هم خداحافظی کرد