مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 08:152021-08-25حوادث

قاتل مرد 37 ساله شاهرودی دستگیر شد


فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه قاتل مرد 37 ساله شاهرودی دستگیر شد، گفت: وی شب گذشته با چاقو، فردی را به قتل رسانده و سعی در متواری شدن داشت که در نهایت دستگیر شد.

- ، سرهنگ علی کریمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی شاهرود و به صورت مجازی با بیان اینکه قاتل مرد 37 ساله شاهرودی تنها ساعاتی پس از جنایت خود دستگیر شد، بیان داشت: قاتل فردی 30 ساله و اهل استان گلستان است که به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد.

وی با بیان اینکه شب گذشته قاتل با یک قبضه چاقو در پی مشاجره با مقتول وی را مجروح کرد، بیان کرد: تلاش کادر درمانی برای نجات وی بی نتیجه ماند و این مرد 37 ساله شاهرودی بر اثر شدت جراحات درگذشت.

دستگیری پیش از فرار فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه بلافاصله دستگیری فرد مظنون در دستور کار پلیس قرار گرفت، تاکید کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد فردی معتاد اهل و ساکن استان گلستان برای اسکان شبانه به یک خانه کارگری مراجعه و مقتول از ورود وی به منزل با توجه به حضور خانواده اش جلوگیری کرده است که در نهایت این موضوع به مشاجره لفظی و در نهایت قتل منتهی می شود.

کریمی با بیان اینکه تحقیقات گسترده برای شناسایی قاتل، با توجه به مجهول المکان بودن وی و با کسب مشخصات ظاهری بلافاصله از بامداد امروز آغاز شد، بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل مرد 37 ساله شاهرودی دستگیر شد

قاتل مرد 37 ساله شاهرودی دستگیر شد