مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-25بين الملل

وزیر خارجه انگلیس درباره خوشگذرانی همزمان با سقوط کابل، ابراز تاسف کرد


«دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس که به دلیل رفتن به سفر و خوشگذرانی همزمان با تسلط طالبان بر افغانستان تحت فشار شدید قرار گرفته است، درباره این موضوع ابراز تاسف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرانجام با گذشت چند روز از انتقادهای شدید رسانه ها و برخی سیاستمداران انگلیسی درباره خوشگذرانی وزیر خارجه این کشور همزمان با تحولات منجر به تسلط طالبان بر پایتخت افغانستان، این مقام ارشد دولت بوریس جانسون تاسف خود را درباره این سفر اعلام کرد.

در شرایطی که دولت انتشار برخی گزارش ها درباره آفتاب گرفتن در ساحل جزیره کرت یونان و سوار شدن بر قایق پدالی را تکذیب کرد.

انگلیس که در سال 2001 از اولین کشورهای حامی آمریکا در جنگ علیه افغانستان بوده است، طی روزهای اخیر و بعد از 20 سال اشغالگری در تلاش برای خارج کردن همه نظامیان و اتباع خود از این کشور است.

بن والاس وزیر دفاع انگلیس که  بعد از تسلط طالبان بر پایتخت افغانستان در پارلمان به سوالات نمایندگان درباره موضع لندن پاسخ می داد، به شدت از رویکرد آمریکا درخصوص خروج از افغانستان انتقاد کرد.

والاس اعلام کرد هنگامی که آمریکایی ها قصد خروج از افغانستان را اعلام کرد، جانشینی برای خود در این کشور مشخص نکردند و نیروهای انگلیسی نیز به تنهایی قادر به مدیریت اوضاع نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه انگلیس درباره خوشگذرانی همزمان با سقوط کابل، ابراز تاسف کرد

وزیر خارجه انگلیس درباره خوشگذرانی همزمان با سقوط کابل، ابراز تاسف کرد