مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 05:552021-08-25سياسي

ارتباط فعالیت برخی کارگاه های ضایعاتی کرمان با تعدادی کارمند و مسئول!


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: در زمینه فعالیت کارگاه های ضایعاتی در برخی موارد تعارض منافع وجود دارد و به عنوان مثال فعالیت بعضی کارگاه های ضایعاتی به تعدادی کارمند و مسئول ارتباط دارد و به همین دلیل تاکنون برخوردهای .

- ارتباط فعالیت برخی کارگاه های ضایعاتی کرمان با تعدادی کارمند و مسئول! ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: در زمینه فعالیت کارگاه های ضایعاتی در برخی موارد تعارض منافع وجود دارد و به عنوان مثال فعالیت بعضی کارگاه های ضایعاتی به تعدادی کارمند و مسئول ارتباط دارد و به همین دلیل تاکنون برخوردهای لازم و محکمی صورت نگرفته، بنابراین فرمانداری و سازمان بازرسی هم باید به این طرح ورود کنند.

سیدمهدی قویدل در جلسه پیشگیری از سرقت شهرستان کرمان با اشاره به اینکه بخشی از آمار موجودی زندان های استان مربوط به جرم سرقت است، اظهار کرد: این آمار نگران کننده بوده و بایستی تدابیر لازم جهت کاهش جرم سرقت صورت پذیرد.

وی افزود: ضروت دارد درخصوص کاهش سرقت ها و همچنین ساماندهی کارگاه های ضایعاتی طرحی جامع تدوین شود که دارای نتایج کوتاه مدت و بلندمدت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط فعالیت برخی کارگاه های ضایعاتی کرمان با تعدادی کارمند و مسئول!

ارتباط فعالیت برخی کارگاه های ضایعاتی کرمان با تعدادی کارمند و مسئول!