مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 03:552021-08-25سياسي

زارع: کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم تلفیقی از نیروهای با تجربه و جوان با انگیزه است


کابینه دولت سیزدهم تلفیقی از نیروهای با تجربه و جوان با انگیزه است که این ترکیب امیدوارکننده است و ما امید داریم تا این حرکت آقای رییسی در استفاده از نیروهای جوان موجب کادرسازی نیروها در آینده شود.

- رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: وضعیت کابینه دولت به گونه ای است که ما در مجلس باید هرچه سریع تر کار رأی اعتماد به وزرا تعیین تکلیف و به دولت کمک کنیم.

وی افزود: دولتی که با شعارهای حمایت از محرومین و ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی و ایده ها و شعارهای نو روی کار آمده کابینه ای را به مجلس معرفی کرده که تلفیقی از نیروهای باتجربه و جوان با انگیزه  است می توان به این دولت و این ترکیب کابینه امیدوار بود.

 نماینده مردم آباده در برای پیشبرد اهداف است و مجلس هم قطعاً دولت را حمایت خواهد کرد تا به اهدافش برسد.

زارع خاطرنشان کرد: هدف دولت و مجلس هر دو حمایت از مردم است کار خوبی که آقای رییسی کرده این است که به جوانان میدان داده و این اقدام مهم و بزرگ باعث می شود تا برای آینده کادرسازی صورت گیرد و امیدواریم این حرکت موجب هم افزایی در کشور شود.

وی افزود: همه هم و غم ما عزت و سربلندی نظام و رفع مشکلات معیشتی مردم و اشتغال و رونق تولید است و ما تمام توان خود را برای تحقق اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع: کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم تلفیقی از نیروهای با تجربه و جوان با انگیزه است

زارع: کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم تلفیقی از نیروهای با تجربه و جوان با انگیزه است