مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 03:252021-08-25سياسي

وزیر پیشنهادی اطلاعات اسناد طبقه بندی را فدای دفاع از خود نکرد


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزیر پیشنهادی اطلاعات در پاسخ به اتهامات وارده باید اسناد طبقه بندی شده را افشا می کرد اما برای امنیت نظام سکوت کرد.

- احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب مورد تخریب برخی همکاران قرار دارد و موضوعاتی در مورد سابقه وی مطرح شد که درست و دقیق نبود.

نماینده مردم نیشابور، خطیب را فردی متواضع و با اخلاق خواند و گفت: وزیر پیشنهادی اطلاعات نتوانست در مورد اتهاماتی که خطاب به وی مطرح شد پاسخ دهد زیرا باید اطلاعات طبقه بندی شده را مطرح می کرد و سکوت کرد.

وی تصریح کرد: خطیب به عنوان چهره ای خدوم و زحمتکش در برقراری امنیت و در عین حال چهره ای منطقی، اثرگذار به دور از کندروی ها و تندروی ها در جامعه اطلاعاتی شناخته شده است و باید رأی قاطعی از مجلس کسب کند تا وزیر اطلاعات بتواند با اقتدار در صحنه داخلی و خارجی مطرح شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهارداشت: وزیر پیشنهادی اطلاعات به خاطر تواضع، اخلاق مداری و رعایت ملاحظات مربوط به امنیت نظام امکان دفاع از خودش در مورد اتهامات وارده را در صحن علنی پیدا نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر پیشنهادی اطلاعات اسناد طبقه بندی را فدای دفاع از خود نکرد

وزیر پیشنهادی اطلاعات اسناد طبقه بندی را فدای دفاع از خود نکرد