مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1400 ساعت 02:002021-08-24ورزشي

چرا رییسی گزینه شکست خورده را به بهارستان فرستاد؟


حمید سجادی دونده سابق دوهای استقامت و نیمه استقامت ایران، برای دومین بار به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد، تا نشان دهد در این جایگاه نیز استقامت قابل توجهی دارد چرا که او یک دهه قبل نیز برای همین پست تلاش کرد اما صلاحیتش در خانه ملت تایید نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آزادی، حمید سجادی دونده سابق دوهای استقامت و نیمه استقامت ایران، برای دومین بار به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد، تا نشان دهد در این جایگاه نیز استقامت قابل توجهی دارد چرا که او یک دهه قبل نیز برای همین پست تلاش کرد اما صلاحیتش در خانه ملت تایید نشد.

سجادی که دقیقا 10سال قبل از سوی محمود احمدی نژاد برای همین صندلی در کابینه به مجلس معرفی شده بود و در تاریخ 31خرداد 1390 با 137 رأی مخالف مقابل 87 رأی موافق، نتوانست از نمایندگان آن دوره پارلمان رای اعتماد بگیرد، حالا بار دیگر برای اثبات صلاحیت خود به بهارستان معرفی شده است.

این در حالی است که سجادی طی یک دهه اخیر کمترین حضور و فعالیت را در عرصه مدیریتی ورزش کشور داشته و شاید جدی ترین شغل ورزشی او مشاور فنی فدراسیون دوومیدانی در حکمی کوتاه مدت در سال 94 بوده است! او حتی در اظهارنظرهای رسانه ای هم به عنوان معاون سازمان تربیت بدنی در دوره ریاست سعیدلو، توسط رسانه ها و کارشناسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رییسی گزینه شکست خورده را به بهارستان فرستاد؟

چرا رییسی گزینه شکست خورده را به بهارستان فرستاد؟