مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 12:302021-08-24حوادث

سیلاب اخیر به 18 واحد مسکونی در کجور آسیب زد


طبق برآورد و پایش صورت گرفته 18 واحد مسکونی در سیلاب اخیر کجور دچار آبگرفتگی و آسیب شده است.

- حسین بیژنی در حاشیه بازدید از منطقه سیل زده بخش کجور نوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جاری شدن روان آب و سیلاب هفته جاری در بخش کجور و شهر کجور اظهار داشت: در این حادثه حدود 18 واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شدید شدند و از این تعداد، لوازم و تجهیزات سه واحد مسکونی کامل از بین رفت.

وی با اظهار اینکه مایحتاج اولیه برخی سیل زدگان در شهر کجور زیرآب رفته است، افزود: دو واحد مسکونی نیز براثر شدت خسارت وارده نیازمند نوسازی و بازسازی است.

وی با عنوان اینکه همچنین به یک دهنه پل در ورودی شهر آسیب جدی وارد شده است، اظهار داشت: بازسازی و بهسازی این پل ضرورت دارد.

بیژنی با اظهار اینکه برآورد اولیه نشان می دهد که سیل اخیر بین هشت تا 10 میلیارد تومان به زیرساخت ها و بخش های مسکن در منطقه کجور آسیب و خسارت زده است، افزود: همچنین در روستای چورن به دلیل آسیب به جاده ارتباطی، ارتباط با 16 واحد مسکونی در قسمت غربی قطع شده است.

بخشدار کجور نوشهر یادآور شد: حادثه سیل اخیر در شهر کجور، روستاهای بین و ببرکن و چورن خسارت هایی به بار آورده است و جمع بندی خسارت ناشی از آن است که حجم خسارت ها بیش از هشت میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب اخیر به 18 واحد مسکونی در کجور آسیب زد

سیلاب اخیر به 18 واحد مسکونی در کجور آسیب زد