مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 10:502021-08-24بين الملل

وقوع چند انفجار در مسیر کاروان ائتلاف آمریکایی در عراق


منابع امنیتی عراق از وقوع انفجارهایی خبر دادند که سه مورد آنها نیروهای ائتلاف بین المللی ضد داعش را در جنوب عراق هدف قرار داد.

- منابع امنیتی عراق از وقوع انفجارهایی خبر دادند که سه مورد آنها نیروهای ائتلاف بین المللی ضد داعش را در جنوب عراق هدف قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت خبری شفق نیوز گزارش داد، منابع امنیتی اعلام کردند، دو انفجار جدید رخ داد که یکی از آنها نیروهای ائتلاف بین المللی ضد داعش و دیگری تجهیزات ویژه نیروهای امنیتی را در جنوب عراق هدف قرار داد.

تیم رسانه ای امنیتی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد، این تیم تصاویری را منتشر کرده که آثار و تلفات این انفجار که تجهیزات نظامی عراق بین دو استان السماوه و الدیوانیه را هدف قرار داد، نشان می دهد.

یک کاروان که تجهیزات نیروهای امنیتی عراق از طریق شرکت های حمل و نقل عراقی و رانندگان خودروها حمل می کرد در منطقه مسیعیده از توابع شهرستان النجمی بین السماوه و الدیوانیه توسط یک بمب کنار جاده ای در معرض انفجار قرار گرفت و آسیب هایی به یکی از چرخ ها وارد شد و این کاروان به مسیر خود به سمت المقصوده ادامه داد.

یک منبع امنیتی نیز از وقوع انفجار در مسیر کاروان حامل مواد لجستیک وابسته به ائتلاف بین المللی ضد داعش هنگام عبورش از مرزهای استان بابل خبر داد که یکی از چرخ های این کارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع چند انفجار در مسیر کاروان ائتلاف آمریکایی در عراق

وقوع چند انفجار در مسیر کاروان ائتلاف آمریکایی در عراق