مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 10:502021-08-24سياسي

موحد: اسماعیلی تمامی ظرفیتش را برای حمایت از اصحاب فرهنگ به کار می گیرد


اسماعیلی آمده تا تمام توان و ظرفیت های خود را برای حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به کار ببندد و اوضاع آنها را سامان ببخشد.

- نماینده کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسماعیلی آمده تا تمام توان و ظرفیت های خود را برای حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به کار ببندد و اوضاع آنها را سامان ببخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدمحمد موحد در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) به عنوان موافق اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: اکنون ما در یک آزمون بسیار سخت قرار داریم، شرایط کشور ویژه و خاص است، از یک طرف دولت آقای رییسی است و از طرف دیگر ما به عنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم با در نظر گرفتن شرایط کشور افراد درست را راهی دولت کنیم تا تصمیمات متناسب اتخاذ کنند.

وی با بیان این که فرهنگ از عناصر هویتی و استقلال کشور است، افزود: تاریخ تمدن ایران اسلامی گواه بر وجود فرهنگی پربار در کشورمان است، فرهنگ از بارزترین مولفه های قدرت و ایجاد همدلی و نشاط در سرزمین مان است.

موحد با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: در دورانی هستیم که شبیخون فرهنگی، هویت، باورها و اعتقادات مردم نجیب به ویژه جوانان مرز و بوم را هدف قرار داده است لذا ما باید با حفظ ارزش های اسلامی برای پویایی و شکوفایی فرهنگ و هنر تلاش کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موحد: اسماعیلی تمامی ظرفیتش را برای حمایت از اصحاب فرهنگ به کار می گیرد

موحد: اسماعیلی تمامی ظرفیتش را برای حمایت از اصحاب فرهنگ به کار می گیرد