مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 08:222021-08-24اقتصادي

73 طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود افتتاح یا کلنگ زنی می شود


فرماندار شاهرود از افتتاح یا کلنگ زنی 73 طرح عمرانی و اقتصادی طی هفته دولت سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: برای این طرح ها 940 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

- ، ابوطالب جلالی ظهر سه شنبه در دیدار با رؤسای دستگاه های اجرایی به مناسبت آغاز هفته دولت به میزبانی دفتر امام جمعه شاهرود بابیان اینکه طی هفته دولت سال جاری 73 طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود افتتاح یا کلنگ زنی می شود، ابراز داشت: برای این طرح ها 940 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی بابیان اینکه از میان طرح های مذکور 14 طرح در سطح شهرستان شاهرود کلنگ زنی خواهد شد، افزود: برای اجرای آغاز عملیات اجرایی این طرح ها 170 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود بابیان اینکه مابقی طرح ها یعنی 59 پروژه برای افتتاح شامل 54 طرح عمرانی و پنج طرح اقتصادی در سطح شهرستان خواهد بود، ابراز داشت: برای افتتاح و بهره برداری از این طرح ها 770 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

جلالی بابیان اینکه سال گذشته در شهرستان 88 طرح عمرانی و 10 طرح اقتصادی بااعتباری بالغ بر 660 میلیارد ریال طی هفته دولت به بهره برداری رسیدند، ابراز داشت: مقایسه این دو آمار از افزایش اعتبارات عمرانی در شهرستان طی هفته دولت حکایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود افتتاح یا کلنگ زنی می شود

73 طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود افتتاح یا کلنگ زنی می شود